هتل های قشم
نوشته شده توسط : dellaram

تور قشم هتل آرام


هتل آرام قشم از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای قشم است که متشکل از 22 اتاق می باشد. این هتل با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی بازار ستاره کوی نور واقع شده است. خوب است مسافران تور قشم آبان 94 بدانند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون , یخچال , حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , مبلمان و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , لابی , اینترنت در لابی , رم سرویس و... اشاره کرد. مسافران تورقشم با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

آدرس: قشم , خ ولیعصر , جنب ساختمان مرکزی منطقه آزاد

تور قشم هتل آرام

 

تور قشم هتل آرام

 

 

 

تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور لحظه آخری قشم که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تورقشم با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.

 

 

تور قشم هتل سینگو

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم آذر 94 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

تور قشم هتل سینگو

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم آبان 94 باشد.

تور قشم هتل سینگو

 





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های درجه یک قشم , هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: